Om meg

Hei! Jeg heter Anna er 12 år og kommer fra en plass litt utenfor Ålesund. Blogger om hverdag, antrekk, inspirasjon og egentlig alt som faller meg inn. Mitt største forbilde er Whitney Port  😉 Jeg tar bilder med kameraet mitt casio exlim, det er ikke ett speilrefleks for dere som skulle lure. Tar også bilder med mobilen min samsung galaxy ace og kan hende jeg slenger inn noen bilder som er tatt med ipaden min, blogger også for det meste med Ipad. Har blogget på blogg.no før, ble ganske lei av det så da bestemte jeg meg for og begynne og blogge her.

2 thoughts on “Om meg

Legg igjen en kommentar

